پس از وارود نمودن تمامی اطلاعات خواسته شده و اتمام عملیات بارگذاری تصاویر، و همچنین پس از اطمینان از صحت اصلاعات وارد شده، بر روی دکمه «ذخیره» کلیک نمایید تا فرآیند ثبت تکمیل شود.
اکنون فرآیند ثبت تکمیل شده و درخواست ماده 79 شما در سامانه ساجد ثبت شده است.
اکنون بالاترین سطری که در صفحه «شکایات» درج شده است، همین درخواستی می باشد که چند لحظه پیش شما آن را ثبت کرده اید و شماره اختصاص یافته به آن نیز (جهت پیگیری های بعدی) در همین صفحه و در ستون «کلاسه پرونده» قرار دارد.
اکنون درخواست شما جهت بررسی در کارتابل "دبیرخانه اداره رسیدگی به شکایات" قرار گرفته است.
شما میتوانید، باقی پرونده های ثبتی خود را در قسمت شکایات مشاهده نمایید.
اکنون لیست شکایات خود را که در اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات (اداره ماده 79 دیوان عدالت اداری) ثبت شده است به همراه اطلاعات مختصری از هر یک از پرونده ها به طور مجزا مشاهده خواهید کرد.
این اطلاعات شامل: کلاسه پرونده، شماره دادنامه، موضوع خواسته، وضعیت پرونده، شاکی، درخواست دهنده، طرف شکایت و ... میباشد.
در قسمت «وضعیت پرونده»، میتوانید وضعیت کنونی هر پرونده را به طور مجزا مشاهده کنید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و رفع ابهامات احتمالی درمورد ثبت درخواست ماده 79 به آدرس ذیل مراجعه نمایید:
کانال آموزش ثبت اینترنتی درخواست ماده 79 در پیامرسان سروش
- ۹۷/۰۷/۲۸
باسلام واحترام.ازکجامیتوانیم متوجه بشویم که طرف شکایت درخواست اعمال ماده79نموده ودرخواست رد شده است.تشکر